Sabtu, 12 Februari 2011

TO YOU, ALL MY DEAR FOLLOWER..

Camna hendak memujuk orang yang merajuk yer? Ada sesiapa yang nak share ngan saya tak? Ni semua gara-gara special entri semalam. Siapa tak happy bila blogger otai En. Ben dan En. Mazidul komen di blog yang tak seberapa ni. As a new blogger, memang kita semua will feel the same. Betulkan.

Semasa tengah drive balik rumah semalam, sambil-sambil layan kesesakkan lalu lintas, tetiba teringat..why not i say "thank you to all my follower". Mereka juga pembakar semangat aku untuk terus menulis. Tak best pula rasanya. Karang ada yang merajuk pula. Nak pula ada yang terkecil hati dengan artikel syok aku tu. Eishhh..big problem nih..



Jejaka Terhangat, terima kasih sebab sudi letak blog ini dalam Bloglist Hangat. Sesangat saya hargai. Yelah, saya kan blogger baru. Tak sangka pula layak masuk bloglist hangat. Dan begitu jua to all my follower, anda semua sangat saya hargai terutama yang rajin singgah komen dan baca entri. 

Kata pepatah : Buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. Orang memberi, kita berterima kasih! Love you all..muah..muah..


2 ulasan:

Fariq Jalil berkata...

erk,, sape lak yg merajukk. adeh.....

R E A D.. berkata...

Peace..no war.. ;)