Rabu, 16 Februari 2011

'KHIDMAT LAYAN NAFSU' KLIK FACEBOOK SAYA

  • LAYAN NAFSU
  • URUT BADAN N BATIN
  • layan sex 019-4335569 (FYZA)


Apa korang ingat saya 'something wrong somewhere' ker? Dah tak tahu hendak membezakan mana yang haram, dosa dan salah. Ini semua adalah kerana saya simpati kepada mangsa fitnah facebook fyza (klik sini jika nak baca cerita lebih lanjut). Berikut sedikit petikan news tersebut..

BUKIT MERTAJAM: “Saya menerima lebih 20 panggilan setiap hari sejak 2 Februari lalu daripada ramai lelaki yang meminta saya melayani nafsu seks mereka.

“Walaupun sudah puas saya mengatakan orang dicari itu bukan saya, tetapi saya masih tetap diganggu sehingga hari ini menyebabkan saya serik menjawab panggilan telefon terutama selepas tengah malam,” kata seorang wanita dikenali sebagai Fyza yang mendakwa menjadi mangsa jenayah siber.

Fyza, 25, berkata selepas tidak tahan dengan gangguan berkenaan, dia memberanikan diri bertanyakan kepada seorang pemanggil dari mana mereka mendapat nombor telefonnya dan terkejut apabila dimaklumkan ia diperoleh dari laman sosial Facebook menggunakan nama Puteri Farah.

Katanya, selepas mendapat maklumat berkenaan, dia mengambil inisiatif untuk mencari individu menggunakan nama Puteri Farah terbabit sebelum tergamam apabila melihat paparan nombor telefon serta nama samarannya di laman sosial itu.

“Ketika membuka laman sosial berkenaan pada 5 Februari lalu, saya mendapati maklumat peribadi dan gambar yang diletakkan bukan diri saya. Saya kecewa dan malu apabila nombor telefon dan nama samaran milik saya.

Saya dah terjah facebook Puteri Farah untuk mengetahui hal yang lebih lanjut. Gambar yang diletakkan memang seksi. Jom g terjah dan tinggal komen,

" DAH TAK DER KERJA LAIN KER, BUAT NAYA KAWAN SENDIRI..AWAK TAHU TAK KES AWAK NI DAH MASUK METRO"


3 ulasan:

Ayuni berkata...

sbb tulah sye kurang suka dgn FB, bnyk negatif dr positif

Udin berkata...

isk3x.. sampai macam tu sekali no depa wat kat dia.. tak patot.. huhu..

Eiza GreenAppleKu berkata...

gempak tajuk ni..