Ahad, 23 Januari 2011

APABILA LELAKI MULA MEMBEBEL..

He..he.. tahan telinga jerlah. Masa kecik-kecik dulu, setakat mak membebel masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Tetapi apabila En. bapa mula membebel, mau tersentak juga jantung dibuatnya. Kena diam dan buat-buat fokus dengar tarbiah dari En. bapa. Bukan apa, dalam kepala ni terbayang betapa bestnya kalau kena rotan.

Zaman berubah, pergi tak kembali. Lelaki zaman sekarang semakin pandai membebel. Dan kalau dia dah mula membebel..beratus-ratus yang datang komen. Kenal lelaki di bawah ni..

BEN ASHAARI

Siapa lagi kalau bukan En.Ben kita. Blogger senior yang baik hati. Tidak kedekut ilmu dan dalam kepala penuh idea. Tengok mata En.Ben, tengah bayangkan segmen yang akan dilancarkan untuk semua blogger yang rajin memberi komen.

Bagi aku ler, aku suka bebelan En.Ben kerana penuh ilmu. Apa yang dilaluinya setiap hari, ada kalanya sama seperti kita juga. Hem..betullah, hidup ini penuh dengan pelbagai cerita.


2 ulasan:

nur berkata...

bELIAU MEMANG BEST.. SUKE TOLONG ORG BARU.. rajin rajin blogwalking n join segmen dia..

good luck in blogging.. ada ciri unik di sini.. teruskan..

R E A D.. berkata...

Tq Nur sebab sudi singgah dan follow blog yang baru sesangat ni. Insyaallah, jika ada masa yang terluang. Drpd buang masa, ada faedahnya blogwalking..